loading...

تجارت

فروش دوربين مدار بسته

بازدید : 229
شنبه 15 آذر 1399 زمان : 6:23

بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته

چه تشبیهی زیباتر از اینکه با خرید و نصب دوربین مداربسته، گویا برای خود چشم اضافه‌ای خریداری کرده‌اید تا به شما در حفاظت، امنیت و کنترل شرایط کمک کند. دوربین‌های مداربسته چشم‌های نامحسوسی هستند که از زمان روی کار آمدنشان، بسیاری از ادارات، فروشگاه‌ها و... را از دزدی‌های مکرر و وقوع جرائم نجات داده است. این سیستم کنترل از راه دور مزیت‌های برجسته‌ی دیگری نیز دارد که آن را به عنوان چشمان نافذ از راه دور، به یک نگهبان تمام عیار تبدیل کرده است.آیا به نصب دوربین مدار بسته در فضای مسکونی و یا محیط کسب و کارتان فکر کرده‌اید؟! اگر شما هم صاحب فروشگاهی در شلوغ‌ترین نقطه‌ی شهر باشید، با نصب دوربین مداربسته اررزان، می‌توانید امنیت فروشگاه خود را بالا ببرید و به صورت نامحسوس از زوایای مختلف آن محافظت کنید. با نصب دوربین مداربسته در فروشگاه‌های بزرگ یا کوچک، کار نیروی انسانی نیز کمتر شده و تنها یک نفر با کمک این سیستم امنیتی، می‌تواند بر همه‌ی قسمت‌های یک فروشگاه نظارت داشته باشد. اگرچه کاربرد اصلی دوربین مداربسته، حفاظت و بالابردن امنیت است، اما برای مشاغل و محیط‌های نظامی و اداری، کنترل ترافیک، تصویر برداری نامحسوس، مشاغل صنعتی و کارخانجات، ارتباطات ویدئویی و... نیز کاربردهای ویژه‌ای خواهد داشت و البته که برای بسیاری از مجموعه‌های تولیدی نیز، داشتن دوربین مداربسته دید در شب، به عنوان یک نیاز واجب محسوب می‌شود.

دوربین مداربسته، هوشمند و کاربردی

جالب است بدانید که اولین دوربین مداربسته در سال 1942 میلادی در شرکت زیمنس آلمان تولید شد و در اصطلاح به دوربین‌هایی مداربسته گفته می‌شود که در جای خود ثابت هستند، اما تصاویر دریافتی را به چند سرور ارسال می‌کنند. این دوربین‌ها که برای سیستم امنیتی مانتورینگ طراحی شده‌اند، به عنوان جعبه جادویی مداربسته شناخته می‌شوند. به تدریج و با بروز سرقت‌های بسیار در مشاغل مختلف، نیاز به نصب دوربین مداربسته پیدا شد. علاوه بر این نصب دوربین مداربسته در اماکن مختلف، کمک شایان توجهی به تشخیص سارقین و متهمان به پلیس کرده است.

دوربین مداربسته مزایا و کاربردهای بسیاری دارد و همچنین نصب دوربین مداربسته ارزان تر از پرداخت ضرر و زیان‌های بسیار خواهد بود. بنابراین اگر ایمنی شغلی و یا حتی محل زندگیتان اهمیت دارد، با نصب دوربین مداربسته خیال خود را راحت کنید.

نصب دوربین مداربسته چه مزایایی دارد؟

  1. تامین امنیت کلی: همانطور که گفته شد نصب دوربین مداربسته در اماکن مختلف به منظور حفاظت و افزایش امنیت محل نصب می‌شود، اما نصب دوربین مداربسته از یک وجه دیگر نیز امنیت می‌آفریند. مسلماً هیچ سارقی دوست ندارد در صحنه جرم شناسایی شود، بنابراین وجود یک دوربین مداربسته به خودی خودی موجب دور شدن خلافکاران از محل موردنظر خواهدشد.
  2. کمک به حل پرونده‌های مجرمین: باوجود اینکه بسیاری از سارقین از محل‌های مجهز به دوربین مداربسته دوری می‌کنند اما گاهی برخی از بزهکاران به دام چشم نامحسوس دوربین نیز خواهند اُفتاد. تصاویری که توسط دوربین‌های مداربسته ثبت و ضبط می‌شوند به نیروی پلیس کمک می‌کند تا مجرمین را شناسایی و دستگیر کنند.
  3. کنترل رفت و آمد: تصور کنید رئیس یک اداره بزرگ می‌خواهد بر ورود و خروج و نحوه‌ی عملکرد کارکنان خود نظارت داشته باشد، برای این امر می‌بایست تمام وقت خود را به سرکشی از کارکنان بپردازد. این درحالی است که با نصب دوربین مداربسته به راحتی و کاملاً هوشمندانه می‌تواند بر رفت و آمد، عملکرد کارکنان و نحوه‌ی برخورد با ارباب رجوع نظارت داشته باشد.
  4. کم هزینه در نصب و نگهداری: دوربین مداربسته ارزان صدها برابر بهتر از پرداخت خسارت‌های جبران ناپذیر خواهدبود. دوربین مداربسته ارزان خواهد بود اگر در هنگام خرید درست انتخاب کنید و در نگهداری از آن کوشا باشید. از طرفی نصب دوربین مداربسته هزینه‌های چندانی ندارد و چنانچه دوربین خریداری شده با کیفیت باشد سالیان طولانی کارخواهد کرد. به طور معمول پس از نصب دوربین مداربسته هرچند ماه یکبار می‌بایست با صرف مبلغی اندک دوربین‌ها را سرویس کنید تا به درستی کارکنند. درست کارکردن دوربین‌ها فقط به نگهداری و سرویس به موقع آن بستگی خواهد داشت.

دوربین مداربسته کارآفرین است!

اطلاق واژه‌ی کارآفرینی برای یک دستگاه کوچک کمی دور از ذهن انسان است، اما تولید دوربین مداربسته موجب ایجاد اشتغال نیز شده است. قاعدتاً برای نصب دوربین مداربسته می‌بایست یک فرد مسلط به کار و حرفه‌ای باشد تا بتواند دوربین را در محل مناسب و با روش درست نصب نماید. به همین جهت پس از ورود دوربین‌های مداربسته به بازار افراد متخصص این فن صاحب شغلی مناسب و کاربردی شدند.

عملکرد دوربین مداربسته چگونه است؟

معمولاً دوربین‌های مداربسته در محل‌های نصب می‌شوند که در معرض دید عموم نباشد، همچنین طراحی این جعبه جادویی مداربسته به گونه‌ای است که به یک دستگاه کامپیوتر و یا لب تاب متصل شده و تصاویر را به صورت آنلاین نمایش می‌دهند. افزون بر این دوربین‌های مداربسته قابلیت ضبط و ذخیره تصاویر وفیلم‌های گرفته شده را دارند و در صورت نیاز به کار خواهند آمد. ویژگی حائز اهمیت دوربین‌های مداربسته عملکرد نامحسوس و مخفیانه آن‌ها است.

به طور مثال در طراحی دوربین مداربسته دید در شب نوعی LED به کار برده شده که برای روشن کردن محیط و شناسایی محل تعبیه شده است اما در هنگام روشن شدن محل نصب دوربین مداربسته را نشان نمی‌دهد. استفاده از طیف مادون قرمز در ساختار دوربین مداربسته دید در شب موجب می‌شود که در تاریکی مطلق نیز امکان تصویر برادری داشته باشد. مادون قرمز قدرت دید چشمی‌های دوربین مداربسته دید در شب را افزایش داده و باعث علمکرد نامحسوس، اما قدرتمندانه آن می‌شود. با توجه به ویژگی‌های گفته شده واضح است که دوربین مداربسته دید در شب درست مثل نگهبان از مکان مورد نظر محافظت خواهد کرد.

معروف‌ترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته کدامند؟

بدیهی است که انتظار هرفرد از وسیله‌ای که خریداری می‌کند عملکرد درست و طول عمر بالا می‌باشد، به همین جهت برای خرید دوربین‌های مداربسته نیز می‌بایست بهترین مارک آن را تهیه کنید. در حال حاضر نیز بهترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته ارزان شامل: برند هایک ویژن، داهوا و دی لینک می‌باشد. البته ناگفته نماند که برندهای معروف سامسونگ و ال جی نیز دوربین مداربسته تولید می‌کنند اما قیمت آن‌ها از سایر برندها بیشتر است. بنابراین اگر می‌خواهید دوربین مداربسته ارزان خریداری کنید که طول عمر بالایی نیز داشته باشد نمونه‌ی اصلی یکی از سه برند معرفی شده در مطالب فوق را خریداری نمایید.

قیمت دوربین مداربسته

قاعدتاً قیمت دوربین‌های مداربسته ارزان نیز به عوامل بسیاری بستگی دارد، مثلا شما برای یک باغ با مساحت پنج هزار هکتار نمی‌توانید تنها یک دوربین نصب کنید، زیرا کفاف ظرفیت و بزرگی آن باغ را نمی‌دهد. بنابراین قیمت دوربین مداربسته به شرایط محلی که قرار است در آن نصب شود، مارک، تعداد و نوع آن بستگی دارد. به طور کلی قیمت هر یک دوربین مدار بسته بین 500 الی 800 هزار تومان می‌باشد، اما چنانچه بخواهید برای مجتمع‌ها یا اماکن بزرگ دوربین به صورت پکیجی و در تعداد بالا خریداری کنید هزینه کمتری در بر خواهد داشت. شایان ذکر است که هزینه نصب دوربین مداربسته نیز از قیمت خرید محصول جدا بوده و هزینه نصب به شخص نصاب پرداخت می‌شود.

دوربین‌های مدار بسته را اورجینال خریداری کنید!

برای نصب دوربین مداربسته در محلمورد نظر خود بهتر است نمونه‌ی اصلی برند محبوب خود را تهیه کنید تا پاسخگوی تمام و کمال انتظارات شما باشد. وجود کالای تقلبی در بازار موجب نگرانی افراد در هنگام خرید هر نوع وسیله و نیز دوربین مداربسته بوده است. افرادی سودجو همواره با شعار دوربین مداربسته ارزان با قیمت بسیار بسیار پایین و غیر معمولی اقدام به فروش محصولات بی کیفیت کرده و موجب تشویش بازار نیز می‌شوند. بنابراین بهتر است با بهترین فروشگاه دوربین مدار بسته آشنا شوید!

برای نصب دوربین مدار بسته و خرید یک محصول با کیفیت فروشگاه اینترنتی گروه دوربین مارکت بهترین انتخاب خواهد بود. گروه دوربین مارکت که متشکل از چهار بخش با کادری کامــلاً تخصصی و حرفه‌ای است از سال 1389 فعالیت کاری خود را آغاز کرده و تاکنون موفق به اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگی شده است. این گروه فعال و زبده با راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی اقدام به فروش اینرنتی دوربین‌های مداربسته داهوا، هایک ویژن، دی لینک، ال جی و سامسونگ نمونده و محصولات خود را با ضمانت کامل به فروش می‌رساند. گروه دوربین مارکت به منظور سهولت در اجرای برنامه‌های مشتریانی که تصمیم به نصب مداربسته برای اماکن بزرگ دارند دوربین‌های مداربسته مختلف را به صورت پکیجی نیز ارائه می‌کند.

در ویترین فروشگاه اینترنتی دوربین مارکت انواع دوبین‌های مداربسته‌ی آی پی، بی سیم، دزدگیر خودرو، ردیاب خودرو، دوربین خودرو و... ارائه می‌شود. هر کاربری که قصد خرید هریک از محصولات دوربین مارکت را داشته باشد می‌تواند از امکان مشاوره غیرحضوری و تلفنی نیز برخوردار شود.

سخن پایانی ؛ امنیت مهمترین مسئله است...

عقل سلیم حکم می‌کند که از جان و مال خود محافظت کنید تا در ادامه‌ی زندگی و امرار معاش خود دچار مشکل نشوید! محافظت از جان و مال به صورت همزمان نیز بسیار مشکل خواهد بود؛ بنابراین با نصب دوربین مدار بسته برای محل کار یا مجتمع مسکونی خود، یک نگهبان همیشه بیدار و هشیار برای خود استخدام کنید؛ نگهبانی که تنها با یک بار هزینه و بدون دریافت حقوق کار می‌کند، به طور قطع ارزشمند خواهد بود.

از آنجا که کلیت نصب دوربین مداربسته برای جلوگیری از ضرر و زیان‌های مالی و جانی می‌باشد، گروه دوربین مارکت نیز به منظور فرآهم آوردن آسایش و آرامش هموطنان خود بهترین برندهای دوربین مداربسته را ضمن معرفی کامل به فروش می‌رساند. به طور قطع با خرید از دوربین مارکت (doorbinmarket.com) احساس رضایت خواهید داشت؛ چراکه اساس کار گروه دوربین مارکت بر صداقت و درستکاری استوار است...

«دوربین مارکت» با در اختیار داشتن جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه‌ی دوربین مداربسته، از سال 1389 به صورت حرفه‌ای وارد بازار فروش و نصب دوربین مداربسته کشور شده است و همواره به لطف خداوند، توانسته است که رضایت و خشنودی مشتریان گرامی را به خدمات و محصولات خود جلب کند؛ چنانکه پروژه‌های موفق و متعدد دوربین مارکت، خود گواه بر همین مسئله است.

با دوربین مارکت، یک یار اضافی برای امینت داشته باشید... تلفن تماس: 02191015108

منبع شفاف

بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته

چه تشبیهی زیباتر از اینکه با خرید و نصب دوربین مداربسته، گویا برای خود چشم اضافه‌ای خریداری کرده‌اید تا به شما در حفاظت، امنیت و کنترل شرایط کمک کند. دوربین‌های مداربسته چشم‌های نامحسوسی هستند که از زمان روی کار آمدنشان، بسیاری از ادارات، فروشگاه‌ها و... را از دزدی‌های مکرر و وقوع جرائم نجات داده است. این سیستم کنترل از راه دور مزیت‌های برجسته‌ی دیگری نیز دارد که آن را به عنوان چشمان نافذ از راه دور، به یک نگهبان تمام عیار تبدیل کرده است.آیا به نصب دوربین مدار بسته در فضای مسکونی و یا محیط کسب و کارتان فکر کرده‌اید؟! اگر شما هم صاحب فروشگاهی در شلوغ‌ترین نقطه‌ی شهر باشید، با نصب دوربین مداربسته اررزان، می‌توانید امنیت فروشگاه خود را بالا ببرید و به صورت نامحسوس از زوایای مختلف آن محافظت کنید. با نصب دوربین مداربسته در فروشگاه‌های بزرگ یا کوچک، کار نیروی انسانی نیز کمتر شده و تنها یک نفر با کمک این سیستم امنیتی، می‌تواند بر همه‌ی قسمت‌های یک فروشگاه نظارت داشته باشد. اگرچه کاربرد اصلی دوربین مداربسته، حفاظت و بالابردن امنیت است، اما برای مشاغل و محیط‌های نظامی و اداری، کنترل ترافیک، تصویر برداری نامحسوس، مشاغل صنعتی و کارخانجات، ارتباطات ویدئویی و... نیز کاربردهای ویژه‌ای خواهد داشت و البته که برای بسیاری از مجموعه‌های تولیدی نیز، داشتن دوربین مداربسته دید در شب، به عنوان یک نیاز واجب محسوب می‌شود.

دوربین مداربسته، هوشمند و کاربردی

جالب است بدانید که اولین دوربین مداربسته در سال 1942 میلادی در شرکت زیمنس آلمان تولید شد و در اصطلاح به دوربین‌هایی مداربسته گفته می‌شود که در جای خود ثابت هستند، اما تصاویر دریافتی را به چند سرور ارسال می‌کنند. این دوربین‌ها که برای سیستم امنیتی مانتورینگ طراحی شده‌اند، به عنوان جعبه جادویی مداربسته شناخته می‌شوند. به تدریج و با بروز سرقت‌های بسیار در مشاغل مختلف، نیاز به نصب دوربین مداربسته پیدا شد. علاوه بر این نصب دوربین مداربسته در اماکن مختلف، کمک شایان توجهی به تشخیص سارقین و متهمان به پلیس کرده است.

دوربین مداربسته مزایا و کاربردهای بسیاری دارد و همچنین نصب دوربین مداربسته ارزان تر از پرداخت ضرر و زیان‌های بسیار خواهد بود. بنابراین اگر ایمنی شغلی و یا حتی محل زندگیتان اهمیت دارد، با نصب دوربین مداربسته خیال خود را راحت کنید.

نصب دوربین مداربسته چه مزایایی دارد؟

  1. تامین امنیت کلی: همانطور که گفته شد نصب دوربین مداربسته در اماکن مختلف به منظور حفاظت و افزایش امنیت محل نصب می‌شود، اما نصب دوربین مداربسته از یک وجه دیگر نیز امنیت می‌آفریند. مسلماً هیچ سارقی دوست ندارد در صحنه جرم شناسایی شود، بنابراین وجود یک دوربین مداربسته به خودی خودی موجب دور شدن خلافکاران از محل موردنظر خواهدشد.
  2. کمک به حل پرونده‌های مجرمین: باوجود اینکه بسیاری از سارقین از محل‌های مجهز به دوربین مداربسته دوری می‌کنند اما گاهی برخی از بزهکاران به دام چشم نامحسوس دوربین نیز خواهند اُفتاد. تصاویری که توسط دوربین‌های مداربسته ثبت و ضبط می‌شوند به نیروی پلیس کمک می‌کند تا مجرمین را شناسایی و دستگیر کنند.
  3. کنترل رفت و آمد: تصور کنید رئیس یک اداره بزرگ می‌خواهد بر ورود و خروج و نحوه‌ی عملکرد کارکنان خود نظارت داشته باشد، برای این امر می‌بایست تمام وقت خود را به سرکشی از کارکنان بپردازد. این درحالی است که با نصب دوربین مداربسته به راحتی و کاملاً هوشمندانه می‌تواند بر رفت و آمد، عملکرد کارکنان و نحوه‌ی برخورد با ارباب رجوع نظارت داشته باشد.
  4. کم هزینه در نصب و نگهداری: دوربین مداربسته ارزان صدها برابر بهتر از پرداخت خسارت‌های جبران ناپذیر خواهدبود. دوربین مداربسته ارزان خواهد بود اگر در هنگام خرید درست انتخاب کنید و در نگهداری از آن کوشا باشید. از طرفی نصب دوربین مداربسته هزینه‌های چندانی ندارد و چنانچه دوربین خریداری شده با کیفیت باشد سالیان طولانی کارخواهد کرد. به طور معمول پس از نصب دوربین مداربسته هرچند ماه یکبار می‌بایست با صرف مبلغی اندک دوربین‌ها را سرویس کنید تا به درستی کارکنند. درست کارکردن دوربین‌ها فقط به نگهداری و سرویس به موقع آن بستگی خواهد داشت.

دوربین مداربسته کارآفرین است!

اطلاق واژه‌ی کارآفرینی برای یک دستگاه کوچک کمی دور از ذهن انسان است، اما تولید دوربین مداربسته موجب ایجاد اشتغال نیز شده است. قاعدتاً برای نصب دوربین مداربسته می‌بایست یک فرد مسلط به کار و حرفه‌ای باشد تا بتواند دوربین را در محل مناسب و با روش درست نصب نماید. به همین جهت پس از ورود دوربین‌های مداربسته به بازار افراد متخصص این فن صاحب شغلی مناسب و کاربردی شدند.

عملکرد دوربین مداربسته چگونه است؟

معمولاً دوربین‌های مداربسته در محل‌های نصب می‌شوند که در معرض دید عموم نباشد، همچنین طراحی این جعبه جادویی مداربسته به گونه‌ای است که به یک دستگاه کامپیوتر و یا لب تاب متصل شده و تصاویر را به صورت آنلاین نمایش می‌دهند. افزون بر این دوربین‌های مداربسته قابلیت ضبط و ذخیره تصاویر وفیلم‌های گرفته شده را دارند و در صورت نیاز به کار خواهند آمد. ویژگی حائز اهمیت دوربین‌های مداربسته عملکرد نامحسوس و مخفیانه آن‌ها است.

به طور مثال در طراحی دوربین مداربسته دید در شب نوعی LED به کار برده شده که برای روشن کردن محیط و شناسایی محل تعبیه شده است اما در هنگام روشن شدن محل نصب دوربین مداربسته را نشان نمی‌دهد. استفاده از طیف مادون قرمز در ساختار دوربین مداربسته دید در شب موجب می‌شود که در تاریکی مطلق نیز امکان تصویر برادری داشته باشد. مادون قرمز قدرت دید چشمی‌های دوربین مداربسته دید در شب را افزایش داده و باعث علمکرد نامحسوس، اما قدرتمندانه آن می‌شود. با توجه به ویژگی‌های گفته شده واضح است که دوربین مداربسته دید در شب درست مثل نگهبان از مکان مورد نظر محافظت خواهد کرد.

معروف‌ترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته کدامند؟

بدیهی است که انتظار هرفرد از وسیله‌ای که خریداری می‌کند عملکرد درست و طول عمر بالا می‌باشد، به همین جهت برای خرید دوربین‌های مداربسته نیز می‌بایست بهترین مارک آن را تهیه کنید. در حال حاضر نیز بهترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته ارزان شامل: برند هایک ویژن، داهوا و دی لینک می‌باشد. البته ناگفته نماند که برندهای معروف سامسونگ و ال جی نیز دوربین مداربسته تولید می‌کنند اما قیمت آن‌ها از سایر برندها بیشتر است. بنابراین اگر می‌خواهید دوربین مداربسته ارزان خریداری کنید که طول عمر بالایی نیز داشته باشد نمونه‌ی اصلی یکی از سه برند معرفی شده در مطالب فوق را خریداری نمایید.

قیمت دوربین مداربسته

قاعدتاً قیمت دوربین‌های مداربسته ارزان نیز به عوامل بسیاری بستگی دارد، مثلا شما برای یک باغ با مساحت پنج هزار هکتار نمی‌توانید تنها یک دوربین نصب کنید، زیرا کفاف ظرفیت و بزرگی آن باغ را نمی‌دهد. بنابراین قیمت دوربین مداربسته به شرایط محلی که قرار است در آن نصب شود، مارک، تعداد و نوع آن بستگی دارد. به طور کلی قیمت هر یک دوربین مدار بسته بین 500 الی 800 هزار تومان می‌باشد، اما چنانچه بخواهید برای مجتمع‌ها یا اماکن بزرگ دوربین به صورت پکیجی و در تعداد بالا خریداری کنید هزینه کمتری در بر خواهد داشت. شایان ذکر است که هزینه نصب دوربین مداربسته نیز از قیمت خرید محصول جدا بوده و هزینه نصب به شخص نصاب پرداخت می‌شود.

دوربین‌های مدار بسته را اورجینال خریداری کنید!

برای نصب دوربین مداربسته در محلمورد نظر خود بهتر است نمونه‌ی اصلی برند محبوب خود را تهیه کنید تا پاسخگوی تمام و کمال انتظارات شما باشد. وجود کالای تقلبی در بازار موجب نگرانی افراد در هنگام خرید هر نوع وسیله و نیز دوربین مداربسته بوده است. افرادی سودجو همواره با شعار دوربین مداربسته ارزان با قیمت بسیار بسیار پایین و غیر معمولی اقدام به فروش محصولات بی کیفیت کرده و موجب تشویش بازار نیز می‌شوند. بنابراین بهتر است با بهترین فروشگاه دوربین مدار بسته آشنا شوید!

برای نصب دوربین مدار بسته و خرید یک محصول با کیفیت فروشگاه اینترنتی گروه دوربین مارکت بهترین انتخاب خواهد بود. گروه دوربین مارکت که متشکل از چهار بخش با کادری کامــلاً تخصصی و حرفه‌ای است از سال 1389 فعالیت کاری خود را آغاز کرده و تاکنون موفق به اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگی شده است. این گروه فعال و زبده با راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی اقدام به فروش اینرنتی دوربین‌های مداربسته داهوا، هایک ویژن، دی لینک، ال جی و سامسونگ نمونده و محصولات خود را با ضمانت کامل به فروش می‌رساند. گروه دوربین مارکت به منظور سهولت در اجرای برنامه‌های مشتریانی که تصمیم به نصب مداربسته برای اماکن بزرگ دارند دوربین‌های مداربسته مختلف را به صورت پکیجی نیز ارائه می‌کند.

در ویترین فروشگاه اینترنتی دوربین مارکت انواع دوبین‌های مداربسته‌ی آی پی، بی سیم، دزدگیر خودرو، ردیاب خودرو، دوربین خودرو و... ارائه می‌شود. هر کاربری که قصد خرید هریک از محصولات دوربین مارکت را داشته باشد می‌تواند از امکان مشاوره غیرحضوری و تلفنی نیز برخوردار شود.

سخن پایانی ؛ امنیت مهمترین مسئله است...

عقل سلیم حکم می‌کند که از جان و مال خود محافظت کنید تا در ادامه‌ی زندگی و امرار معاش خود دچار مشکل نشوید! محافظت از جان و مال به صورت همزمان نیز بسیار مشکل خواهد بود؛ بنابراین با نصب دوربین مدار بسته برای محل کار یا مجتمع مسکونی خود، یک نگهبان همیشه بیدار و هشیار برای خود استخدام کنید؛ نگهبانی که تنها با یک بار هزینه و بدون دریافت حقوق کار می‌کند، به طور قطع ارزشمند خواهد بود.

از آنجا که کلیت نصب دوربین مداربسته برای جلوگیری از ضرر و زیان‌های مالی و جانی می‌باشد، گروه دوربین مارکت نیز به منظور فرآهم آوردن آسایش و آرامش هموطنان خود بهترین برندهای دوربین مداربسته را ضمن معرفی کامل به فروش می‌رساند. به طور قطع با خرید از دوربین مارکت (doorbinmarket.com) احساس رضایت خواهید داشت؛ چراکه اساس کار گروه دوربین مارکت بر صداقت و درستکاری استوار است...

«دوربین مارکت» با در اختیار داشتن جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه‌ی دوربین مداربسته، از سال 1389 به صورت حرفه‌ای وارد بازار فروش و نصب دوربین مداربسته کشور شده است و همواره به لطف خداوند، توانسته است که رضایت و خشنودی مشتریان گرامی را به خدمات و محصولات خود جلب کند؛ چنانکه پروژه‌های موفق و متعدد دوربین مارکت، خود گواه بر همین مسئله است.

با دوربین مارکت، یک یار اضافی برای امینت داشته باشید... تلفن تماس: 02191015108

منبع شفاف

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 69
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 524
  • بازدید سال : 2442
  • بازدید کلی : 465098
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی